Svaki grad, selo ili regija posjeduje važnu kulturnu baštinu, bilo da je riječ o prirodnoj, urbanističkoj, arhitektonskoj ili etnološkoj. Naučite kako efikasno upravljati takvim vrijednostima i interpretacijske centre pretvoriti u resurse iznimnog potencijala.
1. DAN: Menadžment i marketing interpretacijskih centara (10 do 14 sati)
Sadržaj:
• Vizija i misija – kako smo nastali i što s tim?
• Organizacijska struktura – od tehničara do edukatora i sve između
• Interpretacijski centar – pokretač razvoja destinacije
• Radno vrijeme
• Segmentacija tržišta i ciljane skupine (vježba)
• Komunikacijski plan i ključne poruke (vježba)
• Kanali distribucije
• Materijali i aktivnosti
2. DAN: Organizacija događanja u interpretacijskom centru (10 do 14 sati)
Sadržaj:
• Evaluacija i kontrola (vježba)
• Upravljanje kvalitetom – luksuz ili obaveza?!
• Suvenirnica
• Suradnja s lokalnom zajednicom
• Organizacija vlastitih događanja u interpretacijskom centru od A do Ž
• Najam prostora kao izvor prihoda, mogućnosti
Kotizacija: 200 Eura (uključeni radni materijali i osvježenje)
Po završetku edukacije polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenoj edukaciji.
Prijava:info@uciliste-praxis.hr
Uplate kotizacije:
Ustanova za obrazovanje odraslih
Praxis – učilište za praktična znanja
OIB: 56719283217
Erste&Steiermärkische bank d.d.
HR1424020061100823676
Opis plaćanja: naziv edukacije
Poziv na broj: upisati OIB polaznika
* U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
**Kontakt: 091 333 0692
Predavač
Margarita Maruškić Kulaš ravnateljica je vrlo uspješne Javne ustanove AQUATIKA-SLATKOVODNI AKVARIJ KARLOVAC, nastale kao rezultat europskog projekta financiranog iz EU fonda za regionalni razvoj. Ova ustanova izvrsno spaja prirodnu baštinu, znanost i obrazovanje, te lokalno poduzetništvo i kreativnu industriju. Upravo na taj način potiče razvoj cjelogodišnjeg turizma. Margarita Maruškić Kulaš stručnjak je u destinacijskom managementu s više od 20 godina radnog iskustva u turizmu, receptivnim turističkim agencijama na poslovima logistike, razvoju novih turističkih proizvoda, te event managementa. Certificirani je profesionalac u hrvatskom kongresnom turizmu (Certified Croatian Meetings and Events Professional).