Seminari
Upravljanje interpretacijskim centrima
Svaki grad, selo ili regija posjeduje važnu kulturnu baštinu, bilo da je riječ o prirodnoj, urbanističkoj, arhitektonskoj ili etnološkoj. Naučite kako efikasno upravljati takvim vrijednostima i njihove interpretacijske centre pretvoriti u resurse iznimnog potencijala.
Modul 1: Menadžment i marketing
Sadržaj:
- Vizija i misija – kako smo nastali i što s tim?
- Organizacijska struktura – od tehničara do edukatora i sve između
- Interpretacijski centar – pokretač razvoja destinacije
- Radno vrijeme
- Segmentacija tržišta I ciljane skupine (vježba)
- Ciljano tržište
- Komunikacijski plan
- Ključne poruke (vježba)
- Kanali distribucije
- Materijali i aktivnosti
Modul 2: Organizacija događanja u interpretacijskom centru
Sadržaj:
- Evaluacija i kontrola (vježba)
- Upravljanje kvalitetom – luksuz ili obaveza?!
- Suvenirnica
- Suradnja s lokalnom zajednicom
- Organizacija vlastitih događanja u interpretacijskom centru od A do Ž
- Najam prostora kao izvor prihoda, mogućnosti
* U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.
**Kontakt: 091 333 0692
Predavač
Margarita Maruškić Kulaš ravnateljica je vrlo uspješne Javne ustanove AQUATIKA-SLATKOVODNI AKVARIJ KARLOVAC, nastale kao rezultat europskog projekta financiranog iz EU fonda za regionalni razvoj. Ova ustanova izvrsno spaja prirodnu baštinu, znanost i obrazovanje, te lokalno poduzetništvo i kreativnu industriju. Upravo na taj način potiče razvoj cjelogodišnjeg turizma. Margarita Maruškić Kulaš stručnjak je u destinacijskom managementu s više od 20 godina radnog iskustva u turizmu, receptivnim turističkim agencijama na poslovima logistike, razvoju novih turističkih proizvoda, te event managementa. Certificirani je profesionalac u hrvatskom kongresnom turizmu (Certified Croatian Meetings and Events Professional).