Seminari

Upravljanje interpretacijskim centrima

Svaki grad, selo ili regija posjeduje važnu kulturnu baštinu, bilo da je riječ o prirodnoj, urbanističkoj, arhitektonskoj ili etnološkoj. Naučite kako efikasno upravljati takvim vrijednostima i njihove interpretacijske centre pretvoriti u resurse iznimnog potencijala.

 Modul 1: Menadžment i marketing

Sadržaj:

  • Vizija i misija – kako smo nastali i što s tim?
  • Organizacijska struktura – od tehničara do edukatora i sve između
  • Interpretacijski centar – pokretač razvoja destinacije
  • Radno vrijeme
  • Segmentacija tržišta I ciljane skupine (vježba)
  • Ciljano tržište
  • Komunikacijski plan
  • Ključne poruke (vježba)
  • Kanali distribucije
  • Materijali i aktivnosti

Modul 2: Organizacija događanja u interpretacijskom centru

Sadržaj:

  • Evaluacija i kontrola (vježba)
  • Upravljanje kvalitetom – luksuz ili obaveza?!
  • Suvenirnica
  • Suradnja s lokalnom zajednicom
  • Organizacija vlastitih događanja u interpretacijskom centru od A do Ž
  • Najam prostora kao izvor prihoda, mogućnosti

PRIJAVA 

* U slučaju više zainteresiranih polaznika unutar organizacije, u mogućnosti smo ponuditi InHouse radionicu prilagođenu primjerima iz poslovanja klijenta. Vrijeme edukacije i lokaciju prilagođavamo klijentu.

**Kontakt: 091 333 0692

Predavač

Margarita Maruškić Kulaš ravnateljica je vrlo uspješne Javne ustanove AQUATIKA-SLATKOVODNI AKVARIJ KARLOVAC, nastale kao rezultat europskog projekta financiranog iz EU fonda za regionalni razvoj. Ova ustanova izvrsno spaja prirodnu baštinu, znanost i obrazovanje, te lokalno poduzetništvo i kreativnu industriju. Upravo na taj način potiče razvoj cjelogodišnjeg turizma. Margarita Maruškić Kulaš stručnjak je u destinacijskom managementu s više od 20 godina radnog iskustva u turizmu,  receptivnim turističkim agencijama na poslovima logistike, razvoju novih turističkih proizvoda, te event managementa. Certificirani je profesionalac u hrvatskom kongresnom turizmu (Certified Croatian Meetings and Events Professional).