Sudjelovanje na IX. Međunarodnom andragoškom simpoziju

lis 25, 2021

Predstavnici Ustanove za obrazovanje odraslih Praxis – učilišta za praktična znanja Sanjin Brajković i Damir Belančić sudjelovali su na održanom IX. Međunarodnom andragoškom simpoziju od 20. do 22. listopada koji se održao u sklopu ESF-ova projekta Promocija cjeloživotnog učenja faza II u Termama Sveti Martin na Muri.

Kroz bogat program Simpozija istaknuti stručnjaci za obrazovanje odraslih informirali su sudionike, prenijeli im svoja iskustva te omogućili da steknu nova andragoška znanja i vještine.

Nakon uvodnog obraćanja ravnatelja Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, Mile Živčića i državnog tajnika Ministarstva znanosti i obrazovanja, Tomislava Paljaka, službeno je otvoren IX. Međunarodni simpozij. Na Simpoziju je Joacim James Calleja, predsjednik Europskog foruma tehničkog i strukovnog obrazovanja i osposobljavanja održao plenarno predavanje: Mikrokvalifikacije i primjer dobre prakse primjene (online izlaganje). Načelnica Sektora za tržište rada iz Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike Irena Bačelić i voditeljica Službe za stratešku analizu Andreja Bednjički održale su predavanje na temu: Vaučeri i mikrokvalifikacije u Republici Hrvatskoj. Davorka Schmidt, voditeljica Odjela za obrazovanje odraslih u Ministarstvu znanosti i obrazovanja i Mario Vučić, pomoćnik ravnatelja za razvoj obrazovanja odraslih iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih održali su predavanje na temu: Planirane promjene u obrazovanju odraslih.

Vesna Anđelić, pomoćnica ravnatelja za razvoj strukovnog obrazovanja iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih i Nino Buić, pomoćnik ravnatelja za europske poslove, međunarodnu suradnju i projekte iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, održali su predavanje na temu: Strukovni i sektorski kurikulum – primjena modula u obrazovanju odraslih. Načelnik Odjela za osiguravanje kvalitete Ognjen Piljek Žiljak iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih održao je Predstavljanje modela sustava kvalitete u obrazovanju odraslih u RH.

S ciljem povećanja kvalitete u području obrazovanja odraslih tijekom Simpozija organizirane su radionice za jačanje kapaciteta ciljanih skupina i donositelja odluka za provedbu postupaka osiguravanja i praćenja kvalitete u sustavu obrazovanja odraslih.

Teme održanih radionica bile su: Radionica 1: Model sustava osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih u RH (Antonija Merdžan, voditeljica Odsjeka za vanjsko vrednovanje i Vatroslav Popović, viši stručni savjetnik za vanjsko vrednovanje); Radionica 2: Model sustava osiguravanja kvalitete u obrazovanju odraslih u RH (Tamara Hudolin, voditeljica Odsjeka za podršku samovrjednovanju strukovnih škola i ustanova za obrazovanje odraslih i Andrea Kovačević, stručna suradnica za samovrjednovanje); Radionica 3: Menadžment modeli: odgovor na izazov kvaliteta u obrazovanju odraslih (Emir Avdagić, DVV International Njemačka, radionica vezana uz ulogu menadžmenta u obrazovanju odraslih).

Naš novi projekt: Resilient Roots

Naš novi projekt: Resilient Roots

Uzbudljive vijesti! Službeno smo pokrenuli naš novi Erasmus+ projekt Resilient Roots uspješnim kick-off sastankom u Mariboru od 21. do 22. studenog. Ovaj inspirativni projekt usmjeren je na borbu protiv ekološke anksioznosti među mladima, opremajući ih vještinama i...

18. Tjedan cjeloživotnog učenja u Karlovcu

18. Tjedan cjeloživotnog učenja u Karlovcu

Obilježili smo i 18. Tjedan cjeloživotnog učenja. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih - ASOO ove godine središnju svečanost organizirala je u Karlovcu. Aktivnosti 18. Tjedna cjeloživotnog učenja počele su svečanim otvorenjem u karlovačkom Kinu...

Vaučeri za obrazovanje

Vaučeri za obrazovanje

U Gospodarskoj komori u Karlovcu prezentirane su mjere aktivne politike zapošljavanja od čega su posebno interesantna bila iskustva u korištenju vaučera za edukaciju. Iako su vaučeri već neko vrijeme na raspolaganju građanima RH nije naodmet ponoviti da ih mogu...